FAQ

Masz problem? Kliknij w pytanie i poznaj odpowiedź!



PRZED ZAKUPEM

Jak najszybciej wyszukać produkt na stronie Denley.pl?

Aby skutecznie wyszukać produkt w sklepie Denley.pl należy wpisać nazwę produktu w okienku z lupką znajdującym się w prawym górnym rogu lub skorzystać z menu u góry strony. Na początek należy wybrać czy interesuje Cię odzież męska czy damska, a następnie wybrać kategorię produktów.

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia w naszym sklepie można składać za pośrednictwem strony internetowej www.Denley.pl, telefonicznie lub mailowo. Dokładna instrukcja postępowania podczas zakupów online znajduje się tutaj: Jak kupować? W razie problemów należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, nasi konsultanci pomogą i doradzą telefonicznie lub poprzez kontakt mailowy.

Jakie dane są niezbędne przy składaniu zamówienia?

Aby złożyć zamówienie przez stronę internetową należy przede wszystkim posiadać aktywny adres e-mail. Ponadto w formularzu zakupu trzeba podać niezbędne do zamówienia i przesyłki dane osobowe oraz teleadresowe: imię i nazwisko, adres do przesyłki, numer telefonu dla kuriera. Przy składaniu zamówienia telefonicznie adres e-mail nie jest konieczny.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest zależny od wybranej formy płatności oraz przewoźnika. Szczegóły znajdują się tutaj: Czas realizacji zamówienia

Czy jest minimalna kwota, od której muszę złożyć zamówienie?

Nie, możesz dokonać zakupu na dowolną kwotę.

W jaki sposób zostanę poinformowany o złożeniu zamówienia?

Potwierdzenie prawidłowo złożonego zamówienia zostanie wysłane w formie wiadomości e-mail na podany adres mailowy. Najczęściej potwierdzenie wysyłane jest od razu po dokonaniu zamówienia, jednakże czasami należy poczekać na nie nawet do kilkunastu minut. Jeśli nie widzisz potwierdzenia w folderze głównym poczty, zajrzyj do folderu Spam lub Niechciane.

Jakie są metody płatności?

Za zakupy w sklepie Denley.pl można zapłacić na kilka sposobów. Wyboru formy płatności należy dokonać w końcowej fazie składania zamówienia. Oferujemy: przelew elektroniczny (BLIK, PayU, PayU Płacę Później), przelew tradycyjny, płatność kartą kredytową lub podarunkową oraz płatność gotówką przy odbiorze. Szczegóły znajdują się tutaj: Formy płatności

Chcę zrobić najbliższej osobie prezent z Denley.pl, w jaki sposób mogę zamówić kartę podarunkową?

Kartę podarunkową można zamówić tutaj: Karta podarunkowa. Natomiast instrukcja korzystania z karty podarunkowej znajduje się tutaj: Jak skorzystać z karty podarunkowej

Czy istnieje możliwość zapakowania zamówionych produktów w ozdobne pudełko?

Tak, możesz zlecić nam zapakowanie Twojej przesyłki w eleganckie pudełko, które będzie się świetnie prezentować jako prezent. Tę opcję należy wybrać w końcowej fazie zakupów. Szczegółowo jest to opisane tutaj: Zapakuj na prezent.


W TRAKCIE ZAKUPU

Czy mogę zmienić adres dostawy, jeżeli zamówienie zostało już wysłane?

Niestety, zamówienie które zostało wysłane nie jest już pod naszą kontrolą i nie mamy możliwości zmiany adresu dostawy. Jeśli bardzo Ci na tym zależy należy skontaktować się z dostawcą i z nim próbować negocjować zmianę adresu.

Czy rozmiary dostępne na Denley.pl są standardowe? Jak dobrać rozmiar?

W ofercie sklepu Denley.pl znajdują się produkty od wielu producentów, w związku z czym rozmiarówki poszczególnych produktów mogą się różnić. Aby mieć pewność, że rozmiar będzie wybrany prawidłowo, przed każdym zakupem należy sprawdzić rozmiar w dostępnej przy każdym produkcie INDYWIDUALNEJ TABELI ROZMIARÓW.

Co należy zrobić jeżeli nie otrzymałem potwierdzenia złożenia zamówienia na adres e-mail?

Jeśli mail potwierdzający złożenie zamówienia nie pojawił się w Twojej skrzynce mailowej od razu, należy poczekać kilka minut oraz sprawdzić foldery Spam i/lub Niechciane. Jeśli tam również nie znajdziesz maila możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, gdzie nasi konsultanci na pewno Ci pomogą. Kontakt do Biura Obsługi Klienta znajduje się tutaj: Biuro Obsługi Klienta

Jak dokonać płatności online?

Wszystkie dostępne formy płatności, także płatności online, znajdują się tutaj: Formy płatności. Zapewniamy, że płatności on-line na Denley.pl obsługują autoryzowane i bezpieczne systemy: Klarna, PayU oraz PayPal.

Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Tak, istnieje możliwość odbioru opłaconego zamówienia osobiście w naszym sklepie stacjonarnym w Zielonej Górze przy ulicy Kożuchowskiej 32. Godziny otwarcia sklepu znajdują się tutaj: Sklep stacjonarny

Ile produktów mogę dodać do koszyka?

W sklepie Denley.pl nie obowiązują żadne limity tego typu. Dlatego nie musisz się ograniczać i możesz u nas zrobić naprawdę duże zakupy! Ponadto, jeśli wartość Twoich zakupów w koszyku przekroczy 1000,00 zł otrzymasz od nas dodatkowy rabat w wysokości 10%. Rabat ten obowiązuje tylko po przedpłacie (nie ma możliwości płatności gotówką przy odbiorze za zakupy powyżej 1000,00 zł). Zapraszamy na zakupowe szaleństwo!

Co należy zrobić, jeśli produkt z mojej listy życzeń lub z koszyka jest już wyprzedany?

Jeśli produkt jest niedostępny należy kliknąć w rozmiar, który chcemy zamówić. Pojawi się okienko do wpisania adresu e-mail, na który wyślemy powiadomienie, gdy dany rozmiar będzie już dostępny. Należy pamiętać, że takie działanie nie jest jednoznaczne z rezerwacją produktu. Jest to jedynie informacja o tym, że produkt wrócił do sprzedaży. Powiadomienie otrzymają wszyscy Klienci, którzy zaznaczyli tę opcję, a produkt będzie sprzedawany na zasadzie „kto pierwszy ten lepszy”.

Jaki status ma moje zamówienie i kiedy je otrzymam?

Status zamówienia na Denley.pl można sprawdzić tutaj: Status zamówienia

Czy jest możliwość zarezerwowania produktu?

Nie ma takiej możliwości.

Nie udało mi się opłacić zamówienia. Co zrobić aby dokończyć zamówienie?

Jeśli wystąpił problem z płatnością online należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, gdzie nasi konsultanci doradzą co należy zrobić. Mogą pomóc między innymi wysyłając ponowny link do płatności lub zmienić formę płatności na płatność za pobraniem.

Czy mogę zmienić formę płatności przed wysłaniem zamówienia?

Jeśli towar nie został jeszcze wysłany i status zamówienia na to pozwala, to w większości przypadków istnieje możliwość zmiany formy płatności. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Nasi konsultanci czekają na Twoje pytania. Złapiesz ich telefonicznie pod numerami: tel: 68 888 03 33 lub kom: 735 475 475. A także mailowo: e-mail: sklep@denley.pl


PO ZAKUPIE

Czy istnieje możliwość przymierzenia odzieży w punkcie odbioru lub przy kurierze?

Niestety nie ma takiej możliwości. Odzież należy odebrać, a następnie przymierzyć ją swobodnie w domu. Jeśli okaże się, że odzież jest nieodpowiednia można ją zwrócić w ciągu 30 dni. Jak to zrobić dowiesz się tutaj: Wymiany i zwroty.

Jak dokonać zwrotu lub wymiany?

Procedura zwrotu i wymiany jest szczegółowo opisana tutaj: Wymiany i Zwroty

Na jaki adres wysłać paczkę ze zwrotem?

Zwroty towaru należy kierować pod poniższy adres:

BOLF sp. z o. o. sp. k
Kożuchowska 32
65-364 Zielona Góra
z dopiskiem www.denley.pl

Jakie produkty nie podlegają zwrotowi?

Zwrotowi nie podlegają produkty, które noszą na sobie znamiona użytkowania. Ponadto aby produkty mogły zostać zwrócone muszą posiadać wszystkie metki. Informujemy także, iż nie ma możliwości zwrotu ani wymiany maseczek ochronnych zgodnie z art.38 pkt 5 Ustawy o Prawach Konsumenta (produkt higieny osobistej).

Kto ponosi koszt paczki zwrotnej?

Koszt zwrotu towaru ponosi Klient. Przesyłkę zwrotną można odesłać na nasz adres dowolnym przewoźnikiem lub skorzystać z dostępnych sposobów, wybierając zwrot za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Paczkomatami InPost. Szczegółowe informacje znajdują się tutaj: Wymiany i zwroty.

Otrzymałem wadliwy produkt. Co mam zrobić?

Reklamacje w Denley.pl są bezpłatne. Szczegółowy opis procesu reklamacji znajduje się tutaj: Reklamacje

W jakim czasie zostanie zrealizowany zwrot pieniędzy za odesłany towar?

Pieniądze za odesłany towar zostaną Ci zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas Twojej przesyłki. Informujemy, że sklep nie prowadzi ewidencji paczek przychodzących. Możesz sprawdzić status swojej paczki na stronie przewoźnika, którym ją odesłałeś. Po rozpatrzeniu zwrotu otrzymasz powiadomienie mailowe i korektę faktury, należność zostanie zwrócona w przeciągu 3 dni roboczych.

if (cookie_zgody.marketing == true && cookie_zgody.analytics == true) { const skrypt = document.createElement('script'); skrypt.type = "text/javascript"; skrypt.src = "//dynamic.criteo.com/js/ld/ld.js?a=34459"; skrypt.async = "true"; const x = document.getElementsByTagName('head')[0]; x.appendChild(skrypt); }
pixel