6380

Wejście na rynek mody damskiej okazał się strzałem w „dziesiątkę”

2019-12-09
Wejście na rynek mody damskiej okazał się strzałem w „dziesiątkę”

Sam rynek zweryfikował potrzeby. To klientki oczekiwały poszerzenia oferty.

Jeszcze do niedawna marka Denley kojarzyła się głównie z modą męską. Od dłuższego czasu jednak firma wyraźnie otwiera się także na płeć piekną. Powód?

– Okazało się, że sam rynek zweryfikował potrzeby. Na początku mieliśmy mały asortyment odzieży dla kobiet. Ale klientki bardzo często same zwracały się do nas z pytaniem, kiedy on wzrośnie. Nie mieliśmy więc wyjścia – uśmiecha się dyrektor operacyjny w firmie Denley Roger Cicholaz.

Chętnie z ubrań marki Denley korzystają znane i bardzo popularne w świecie showbiznesu Polki. M.in. Sabina Jeszka czy Ola Ciupa

Jak się okazuje, wejście na rynek mody damskiej okazał się strzałem w dziesiątkę. Kolekcja damska sprzedaje się jak ciepłe bułeczki. Chętnie z ubrań marki Denley korzystają znane i bardzo popularne w świecie showbiznesu Polki. M.in. Sabina Jeszka czy Ola Ciupa (na zdjęciu w sportowej stylizacji od Denley).

Dla jakich kobiet kieruję swoją ofertę firma?

– Na pewno młodych, dynamicznych, ale oczywiście nie tylko – dodaje stylista w firmie Denley Paweł Zabielski. – Oferujemy odzież casualową i sportową, a zatem każda z pań znajdzie coś dla siebie. Na pewno szczególnie zainteresowane mogą być kobiety modne, które śledzą najnowsze trendy w modzie.

Pokaż więcej wpisów z Grudzień 2019
pixel