7365

Reklamacje

 

 

  • Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub, jeśli wada nie wymaga wysyłki towaru, przesłanie zdjęcia wady wraz z jej opisem na zwrot@denley.pl.
  • Dla Państwa wygody udostępniliśmy wysyłkę reklamacji paczkomatami InPost (przesyłkę nadacie Państwo 24/7 w dowolnym paczkomacie) oraz Pocztą Polską (przesyłka nadawana w placówce Poczty). Za przesyłkę taką nic Państwo nie zapłacicie.
  • Szczegóły oraz instrukcja:
Nadanie przesyłki reklamacyjnej
  • W przypadku odsyłania we własnym zakresie, przesyłkę należy kierować na adres:
  • Bolf Sp. z o.o. Sp.k.
    ul. Kożuchowska 20A
    65-364 Zielona Góra
    z dopiskiem:
    www.denley.pl
  • Formularz reklamacji wersja PDF
  • Formularz reklamacji wersja JPG
  • Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
    • swój login ze sklepu i numer zamówienia
    • imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
    • pełny adres do wysyłki zwrotnej
    • nr konta i dane do przelewu klienta
    • przyczynę reklamacji lub opis wady
  • TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIC GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU
  • Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta
  • Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.
  • Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.
  • Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
  • Aby uzyskać informacje na temat reklamacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi pod nr tel. 68 888 03 33 
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług oraz w celach reklamowo/statystycznych zgodnie z Polityką prywatności. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania/dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel