Zgoda na dopasowywanie treści

Strona Denley.pl korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług oraz w celach reklamowo/statystycznych. Wyrażając zgodę, godzisz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych przez Bolf Sp. z o. o. Sp. k. oraz jej Zaufanych Partnerów. Twoja zgoda jest dobrowolna i może zostać odwołana w każdym czasie, jednakże podejmując decyzję w kwestii cookies, pamiętaj, że Twoja zgoda pozwoli zapewnić, że wyświetlane Ci treści będą dopasowane do Twoich zainteresowań. Dodatkowo klikając [inne opcje] możesz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych, również w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych, dzięki czemu łatwiej będzie Ci odnaleźć w serwisie te treści, które najbardziej Cię interesują.

Chcemy przedstawiać Ci oferty jak najbardziej dostosowane do Twoich preferencji i zainteresowań. Wyrażając zgodę w wyżej określonych celach, umożliwiasz nam przygotowywanie ofert i rabatów, opartych na analizie Twojej aktywności w Internecie. Oferty te mogą istotnie wpływać na Twoje decyzje zakupowe. Propozycja jest przeznaczona dla osób pełnoletnich.


Dla Twojej wygody, jeśli masz ukończone 18 lat, już teraz możesz kliknąć poniższe przyciski aby wyrazić zgody, o których mowa powyżej.

Oczywiście możesz również zmienić lub określić warunki przechowywania/dostępu do Cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji w Polityce prywatności i cookies.

Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Ponadto, zgoda może być odwołana w każdym czasie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonamy przed ich cofnięciem.


Jakie dane przetwarzamy?

www.denley.pl korzysta z technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji na Twoim komputerze bądź innym urządzeniu podłączonym do sieci (w szczególności z wykorzystaniem plików cookies) dotyczących Twojej aktywności w Internecie, w celu prezentowania Ci dopasowanych reklam, oceny niektórych informacji o Tobie również w ramach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, czyli profilowania (analizujemy Twoją aktywność dzięki czemu możemy lepiej dostosować się do określonych, ogólnych grup naszych klientów, nie wpływając jednak istotnie na ich decyzje – chyba, że wyrazisz na to odrębną zgodę), analiz rynkowych oraz statystycznych, oraz poprawy jakości prezentowanych Ci informacji. Technologią taką posługują się również nasi partnerzy, z którymi współpracujemy, którzy również mogą instalować takie pliki na Twoim urządzeniu podczas Twojego korzystania z naszych usług. Wykaz partnerów, z którymi współpracujemy w niniejszym zakresie dostępny jest w naszej [Polityce prywatności].

Kiedy można odwołać zgodę na korzystanie z cookies?

Zgoda może w każdym momencie zostać odwołana - nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonamy przed jej cofnięciem.

Co jeśli zrezygnujesz z cookies?

Rezygnacja z plików cookies pozwalających na wyświetlanie reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań nie oznacza, że nie będziesz otrzymywać żadnych reklam podczas korzystania z naszej lub innych stron – w takiej sytuacji w dalszym ciągu będziesz otrzymywał taką samą ilość reklam, ale niemających związku z Twoją aktywnością na naszej stronie.

Jak będzie działać serwis bez zgody na używanie cookies?

W przypadku braku Twojej zgody wciąż jednak mogą na Twoim urządzeniu zapisywać się pliki wyłącznie niezbędne do zapewnienia prawidłowego działania naszej strony (związane np. z ustawieniami preferowanego języka, wypełniania formularzy zakupy etc.). Możesz zmodyfikować te ustawienia w ramach przeglądarki internetowej ale niektóre części naszej strony nie będą wtedy działać prawidłowo.

Kto jest administratorem Twoich danych?

Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. Bolf Sp. z o.o. Sp.k., z siedzibą w Zielona Góra przy ulicy Kożuchowska 32, e-mail: sklep@denley.pl.

Administrator dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia Twoich danych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz innymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa, które chronią prawa osób, których dane dotyczą.

Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

Twoje dane uzyskane za pomocą plików cookies będą przetwarzane przez nas oraz naszych Partnerów, za Twoją zgodą w celu świadczenia szeroko rozumianych usług marketingowych.

Jeśli dodatkowo wyrazisz zgodę na profilowanie przy zastosowaniu odpowiednich narzędzi Twoje dane będą mogły być przetwarzane w celu dostosowania naszych ofert do Twoich zainteresowań i potrzeb przez nas i naszych Partnerów, a im częściej będziesz korzystał z naszych usług i nabywał nasze produkty, tym lepsze promocje i niespodzianki będziemy mogli dla Ciebie przygotować.

Okres przetwarzania danych

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, chyba że przepisy prawa będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub będziemy je przechowywać dłużej na wypadek potencjalnych roszczeń, przez okres ich przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego

Twoje prawa

Zgodnie z obowiązującymi przepisami każdej osobie przysługuje prawo żądania dostępu do podanych przez siebie informacji stanowiących dane osobowe, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Ponadto, każda osoba w dowolnym momencie ma również prawo do cofnięcia wyrażonej zgody bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Komu i w jakich okolicznościach możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazać podmiotom, które pomagają nam prowadzić naszą stronę www i aplikację, np. wspierają nas w kampaniach marketingowych, serwisują nasze oprogramowanie, zapewniają wsparcie oraz działanie naszych narzędzi i systemów, a także zapewniają bieżącą obsługę prawą, jednakże z zastrzeżeniem, że podmioty te muszą zapewniać gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę powierzonych danych.

Twoje dane nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Dane osobowe mogą być udostępniane organom administracji publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów administracji publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa.

Jak się skontaktować z administratorem Twoich danych?

W każdej chwili możesz skontaktować się z nami:

BOLF Sp. z o.o. Sp. k.
ul Kożuchowska 32
65-364 Zielona Góra
NIP: PL9291861928
REGON: 360003583
e-mail: sklep@denley.pl

Możesz również skontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych e-mail: inspektor@kancelaria-domagala.eu

Dzięki technologiom przechowującym i uzyskującym dostęp do informacji na Twoim urządzeniu podłączonym do sieci (w szczególności z wykorzystaniem plików cookies), Denley.pl oraz jego partnerzy mogą ocenić Twoją aktywność i dzięki temu dopasować reklamy i prezentowane Ci informacje do Twoich preferencji. Uzyskane za pośrednictwem tych technologii informacje mogą zostać uznane za Twoje dane osobowe

Wyrażenie zgody umożliwi nam lub naszym partnerom korzystanie z technologii opartych na profilowaniu. . Twoja zgoda jest dobrowolna i może zostać odwołana w każdym czasie.
Pole aktywne oznacza wyrażenie zgody na profilowanie.

Jeśli chcesz, aby to denley.pl dostosował ofertę do Twoich potrzeb. Zgadzasz się, abyśmy z wykorzystaniem plików cookies oceniali Twoją aktywność aktywuj pole wyboru, a wyświetlane treści będą dopasowywane do Twoich upodobań. Wyrażenie zgody umożliwi nam korzystanie z technologii opartych na profilowaniu. Twoja zgoda jest dobrowolna i może zostać odwołana w każdy czasie. Pole aktywne oznacza wyrażenie zgody na profilowanie.

8552

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Przed zamówieniem

  • Czy można składać zamówienia e-mailowo i telefonicznie?
  • Zamówienia przyjmowane są zarówno telefonicznie jak i mail'owo. Złożone zamówienia wysyłane są tylko za pobraniem (koszt dostawy to 20 zł) i nie obowiązują przy nim trwające promocje w sklepie ani żadne rabaty. Zamówienia można składać pod numerem telefonu: 68 888 03 33 lub na adres e-mail: sklep@denley.pl.
  • Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?
  • Tak. Zamówienie można złożyć bez konieczności zakładania konta i logowania się do sklepu. Po włożeniu produktów do koszyka przechodząc do etapu Dane do Wysyłki należy wybrać opcję "ZAMÓW BEZ REJESTRACJI" Zachęcamy jednak do założenia konta. Konto w sklepie umożliwia zapisywanie historii zakupów Klienta i uprawnia do posiadania Karty Stałego Klienta.
  • Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?
  • Każdy produkt na naszej stronie posiada informację o statusie dostępnośœci i przybliżonym czasie jego realizacji.
  • Czy mogę liczyć na zniżkę, rabat lub inne bonusy podczas zakupów na stronie?
  • Wszelkie promocje i obowiązujące rabaty znajdują się w sekcji Promocje. Cyklicznie organizowane są dni wysyłki gratis. W sklepie obowiązują także rabaty progowe, które system sklepu nalicza sam automatycznie. Aby być na bieżąco z wszelkimi promocjami, nowościami i ofertami specjalnymi polecamy zapisać się do naszego newslettera sklepowego.
  • Z jakich materiałów wykonane są oferowane produkty?
  • Materiały z jakich wykonane są produkty zostały podane w opisach oferowanych przez nas przedmiotów.
  • Skąd pochodzą ubrania i odzież w sklepie www.denley.pl?
  • Nasze ubrania i kolekcje szyte są specjalnie na nasze zamówienie u producentów i oficjalnych dystrybutorów marek, których jesteśmy jedynym przedstawicielem i Kontrahentem.

W trakcie zamawiania

  • Czy mogę odebrać towar osobiście?
  • Tak. W trakcie zamówienia podczas wyboru sposobu dostawy i płatności prosimy zaznaczyć odbiór osobisty.
  • Jakie są formy płatnośœci za zakupiony towar?
  • Dostepne formy płatnośœci można znaleŸźć na podstronie: Formy płatności.
  • Jakie są koszty przesyłki przy większym zamówieniu?
  • Koszty przesyłki przy zamówieniu na kwotę powyżej 50 zł wynoszą 0 zł. Promocja dotyczy zamówień składanych bezpośrednio na stronie Denley.pl, nie obejmuje zamówień telefonicznych oraz mailowych.
  • Szczegółowe koszty przesyłek zawarte są na podstronie: Koszty i sposoby dostawy.
  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?
  • Potencjalny czas dostarczenia zakupionego produktu podany mamy na podstronie: Czas realizacji zamówienia. Przy wybraniu opcji pobranie czas realizacji jest najszybszy, jeśli zamówienie zostało złożone na początku lub w środku tygodnia, średni czas wynosi 48 godzin. Przy wybraniu opcji przedpłaty, towar wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu przez nas pieniędzy na koncie więc czas realizacji może potrwać od 3 do 5 dni roboczych.
  • Czy wysyłacie paczki w weekend?
  • Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz święta. Kurierzy nie dostarczają także przesyłek w weekendy.
  • Jaki jest całkowity koszt zakupionego towaru?
  • Całkowity koszt zamówienia to : wartość towaru + koszty przesyłki.
  • Dlaczego moje wymiary różnią się od tych podanych w tabeli rozmiarów?
  • Wynika to z faktu, że wymiary podane w tabelach mierzone są na płasko (bez rozciągania). Każdy producent posiada własną rozmiarówkę dlatego należy zawsze sugerować się tabelą rozmiarów podaną przy każdym opisie przedmiotu. Poradnik jak mierzyć odzież i dopasować rozmiar znajduje się w sekcji: Jak dobrać rozmiar.
  • Czy mogę kupić na raty?
  • Tak. W karcie produktu możecie Pańswo skorzystać z kalkulatora rat. A podczas składania zamówienia przy wyborze sposobu płatności prosimy wybrać e-raty.

Po złożeniu zamówienia

  • Czy jest możliwe dokonywanie zmiany w zamówieniu i jego formie płatności?
  • Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
    Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które już zostało do Państwa wysłane.
  • Czy jest możliwe anulowanie złożonego już zamówienia?
  • Aby anulować złożone już zamówienie należy zalogować się na stronie www.denley.pl i w zakładce moje zamówienia należy kliknąć opcję "anuluj zamówienie". Zamówienie można również anulować poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    Nie jest możliwe anulowanie zamówienia, które zostało juz wysłane do Klienta.
  • Czy można umówić się z kurierem na określoną godzinę odbioru przesyłki?
  • Sklep www.denley.pl nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki kurierskiej do odbiorcy. Kurier przed dostarczeniem powinien się kontaktować z Klientem i umówić na odbiór. Nie posiadamy jako firma bezpośredniego kontaktu z poszczególnymi kurierami, którzy obsługują regiony.
  • Gdzie mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?
  • Zapraszamy na podstronę: Stan przesyłki. Znajduje się tam prosty w obsłudze lokalizator przesyłek firmy spedycyjnej Siódemka. Wystarczy podać numer listu przewozowego aby system odnalazł jego lokalizację.
    Jeśli system Siódemki wyświetla komunikat: "Nieprawidłowy numer przesyłki" oznacza to, że paczka nie została jeszcze zeskanowana przez kuriera (nie podjął przesyłki fizycznie z siedziby firmy).
  • Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym czasie - co zrobić?
  • Jeśli przesyłka nie dotarła w terminie 3-7 dni roboczych od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Podając nam swój login i nr zamówienia sprawdzimy co dzieje się z danym zamówieniem/przesyłką.
  • Źle dobrałem rozmiar odzieży - jak mogę ją wymienić?
  • Regulamin wymiany zakupionego towaru podany mamy na podstronie: Wymiany Zwroty Reklamacje.
  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt? Jak to zrobić?
  • Regulamin zwrotu zakupionego towaru podany mamy na podstronie: Wymiany Zwroty Reklamacje.
  • Otrzymałem inny towar niż zamówiłem - co mam zrobić?
  • Prosimy o możliwie najszybszy kontakt z nami mailowo lub telefonicznie i poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Jeśli pomyłka nastąpiła z naszej winy wymienimy towar na odpowiedni i zwrócimy poniesione koszty przesyłki. Zakupiony towar należy odesłać do nas bez pobrania z wypełnionym Formularzem Reklamacji.
    Regulamin Reklamacji zakupionego towaru podany mamy na podstronie: Wymiany Zwroty Reklamacje.
  • Otrzymany towar posiada wadę - co mam zrobić?
  • Prosimy o możliwie najszybszy kontakt z nami e-mailem lub telefonicznie i poinformowanie nas o wykrytej wadzie produktu. W takiej sytuacji wymienimy towar na pełnowartościowy i zwrócimy poniesione koszty przesyłki.
    Regulamin Reklamacji zakupionego towaru podany mamy na podstronie: Wymiany Zwroty Reklamacje.


  • Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi w wyżej wymienionych wątkach prosimy wysłać swoje pytanie na sklep@denley.pl.
pixel