PolskiGermanEnglish
5732

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Przed zamówieniem

  • Czy można składać zamówienia e-mailowo i telefonicznie?
  • Zamówienia przyjmowane są zarówno telefonicznie jak i mail'owo. Złożone zamówienia wysyłane są tylko za pobraniem (koszt dostawy to 20 zł) i nie obowiązują przy nim trwające promocje w sklepie ani żadne rabaty. Zamówienia można składać pod numerem telefonu: 68 888 03 33, telefonu komórkowego: 737 736 737 lub na adres e-mail: sklep@denley.pl.
  • Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?
  • Tak. Zamówienie można złożyć bez konieczności zakładania konta i logowania się do sklepu. Po włożeniu produktów do koszyka przechodząc do etapu Dane do Wysyłki należy wybrać opcję "ZAMÓW BEZ REJESTRACJI" Zachęcamy jednak do założenia konta. Konto w sklepie umożliwia zapisywanie historii zakupów Klienta i uprawnia do posiadania Karty Stałego Klienta.
  • Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?
  • Każdy produkt na naszej stronie posiada informację o statusie dostępnośœci i przybliżonym czasie jego realizacji.
  • Czy mogę liczyć na zniżkę, rabat lub inne bonusy podczas zakupów na stronie?
  • Wszelkie promocje i obowiązujące rabaty znajdują się w sekcji Promocje. Cyklicznie organizowane są dni wysyłki gratis. W sklepie obowiązują także rabaty progowe, które system sklepu nalicza sam automatycznie. Aby być na bieżąco z wszelkimi promocjami, nowościami i ofertami specjalnymi polecamy zapisać się do naszego newslettera sklepowego.
  • Z jakich materiałów wykonane są oferowane produkty?
  • Materiały z jakich wykonane są produkty zostały podane w opisach oferowanych przez nas przedmiotów.
  • Skąd pochodzą ubrania i odzież w sklepie www.denley.pl?
  • Nasze ubrania i kolekcje szyte są specjalnie na nasze zamówienie u producentów i oficjalnych dystrybutorów marek, których jesteśmy jedynym przedstawicielem i Kontrahentem.

W trakcie zamawiania

  • Czy mogę odebrać towar osobiście?
  • Tak. W trakcie zamówienia podczas wyboru sposobu dostawy i płatności prosimy zaznaczyć odbiór osobisty.
  • Jakie są formy płatnośœci za zakupiony towar?
  • Dostepne formy płatnośœci można znaleŸźć na podstronie: Formy płatności.
  • Jakie są koszty przesyłki przy większym zamówieniu?
  • Koszty przesyłki przy zamówieniu na kwotę powyżej 50 zł wynoszą 0 zł. Promocja dotyczy zamówień składanych bezpośrednio na stronie Denley.pl, nie obejmuje zamówień telefonicznych oraz mailowych.
  • Szczegółowe koszty przesyłek zawarte są na podstronie: Koszty i sposoby dostawy.
  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?
  • Potencjalny czas dostarczenia zakupionego produktu podany mamy na podstronie: Czas realizacji zamówienia. Przy wybraniu opcji pobranie czas realizacji jest najszybszy, jeśli zamówienie zostało złożone na początku lub w środku tygodnia, średni czas wynosi 48 godzin. Przy wybraniu opcji przedpłaty, towar wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu przez nas pieniędzy na koncie więc czas realizacji może potrwać od 3 do 5 dni roboczych.
  • Czy wysyłacie paczki w weekend?
  • Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz święta. Kurierzy nie dostarczają także przesyłek w weekendy.
  • Jaki jest całkowity koszt zakupionego towaru?
  • Całkowity koszt zamówienia to : wartość towaru + koszty przesyłki.
  • Dlaczego moje wymiary różnią się od tych podanych w tabeli rozmiarów?
  • Wynika to z faktu, że wymiary podane w tabelach mierzone są na płasko (bez rozciągania). Każdy producent posiada własną rozmiarówkę dlatego należy zawsze sugerować się tabelą rozmiarów podaną przy każdym opisie przedmiotu. Poradnik jak mierzyć odzież i dopasować rozmiar znajduje się w sekcji: Jak dobrać rozmiar.
  • Czy mogę kupić na raty?
  • Tak. W karcieproduktu możecie Pańswo skorzystać z kalkulatora rat. A podczas składania zamówienia przy wyborze sposobu płatności prosimy wybrać e-raty.

Po złożeniu zamówienia

  • Czy jest możliwe dokonywanie zmiany w zamówieniu i jego formie płatności?
  • Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
    Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które już zostało do Państwa wysłane.
  • Czy jest możliwe anulowanie złożonego już zamówienia?
  • Aby anulować złożone już zamówienie należy zalogować się na stronie www.denley.pl i w zakładce moje zamówienia należy kliknąć opcję "anuluj zamówienie". Zamówienie można również anulować poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    Nie jest możliwe anulowanie zamówienia, które zostało juz wysłane do Klienta.
  • Czy można umówić się z kurierem na określoną godzinę odbioru przesyłki?
  • Sklep www.denley.pl nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki kurierskiej do odbiorcy. Kurier przed dostarczeniem powinien się kontaktować z Klientem i umówić na odbiór. Nie posiadamy jako firma bezpośredniego kontaktu z poszczególnymi kurierami, którzy obsługują regiony.
  • Gdzie mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?
  • Zapraszamy na podstronę: Stan przesyłki. Znajduje się tam prosty w obsłudze lokalizator przesyłek firmy spedycyjnej Siódemka. Wystarczy podać numer listu przewozowego aby system odnalazł jego lokalizację.
    Jeśli system Siódemki wyświetla komunikat: "Nieprawidłowy numer przesyłki" oznacza to, że paczka nie została jeszcze zeskanowana przez kuriera (nie podjął przesyłki fizycznie z siedziby firmy).
  • Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym czasie - co zrobić?
  • Jeśli przesyłka nie dotarła w terminie 3-7 dni roboczych od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Podając nam swój login i nr zamówienia sprawdzimy co dzieje się z danym zamówieniem/przesyłką.
  • Źle dobrałem rozmiar odzieży - jak mogę ją wymienić?
  • Regulamin wymiany zakupionego towaru podany mamy na podstronie: Wymiany Zwroty Reklamacje.
  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt? Jak to zrobić?
  • Regulamin zwrotu zakupionego towaru podany mamy na podstronie: Wymiany Zwroty Reklamacje.
  • Otrzymałem inny towar niż zamówiłem - co mam zrobić?
  • Prosimy o możliwie najszybszy kontakt z nami mailowo lub telefonicznie i poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Jeśli pomyłka nastąpiła z naszej winy wymienimy towar na odpowiedni i zwrócimy poniesione koszty przesyłki. Zakupiony towar należy odesłać do nas bez pobrania z wypełnionym Formularzem Reklamacji.
    Regulamin Reklamacji zakupionego towaru podany mamy na podstronie: Wymiany Zwroty Reklamacje.
  • Otrzymany towar posiada wadę - co mam zrobić?
  • Prosimy o możliwie najszybszy kontakt z nami e-mailem lub telefonicznie i poinformowanie nas o wykrytej wadzie produktu. W takiej sytuacji wymienimy towar na pełnowartościowy i zwrócimy poniesione koszty przesyłki.
    Regulamin Reklamacji zakupionego towaru podany mamy na podstronie: Wymiany Zwroty Reklamacje.


  • Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi w wyżej wymienionych wątkach prosimy wysłać swoje pytanie na sklep@denley.pl.
Infolinia

68 888 03 33

pon.-pt. w godz. 7-17

sobota w godz. 10-14

Copyright © Denley.pl

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług oraz w celach reklamowo/statystycznych zgodnie z Polityką prywatności. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania/dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij