Wymiany i Zwroty

Zwrot / wymiana towaru

Jak wymienić?

By wymienić towar na inny skorzystaj z możliwości zwrotu, równocześnie składając oraz opłacając nowe zamówienie. Przyspieszy to realizację wymiany, a także zagwarantuje rezerwację towaru tak, by nikt go nie wykupił, zanim dotrze do nas Twoja paczka. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o zwrocie.

Jak zwrócić? Przykładowy sposób postępowania:
Zaloguj się i kliknij "Twoje konto"
Wejdź w "Zwroty towarów" i dodaj zwrot
Wypełnij wymagane pola postępując zgodnie z instrukcjami
Wydrukuj gotowy formularz lub skorzystaj z pustego formularza dostępnego poniżej
Zapakuj zwracane produkty i podeślij na adres firmy
BOLF Sp. z o.o.
Kożuchowska 32
65-364 Zielona Góra
z dopiskiem www.denley.pl
Już dziś skorzystaj z prostego odesłania poprzez Paczkomat InPost lub Pocztą Polską lub DPD
KLIKNIJ
W razie problemów z elektronicznym dokumentem zwrotu, mogą Państwo skorzystać z gotowego formularza:

Wersja PDF - Formularz zwrotu

Wersja JPG - Formularz zwrotu

Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

- numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego

Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego Państwo użyli, chyba że wyraźnie zgodzicie się Państwo na inny sposób zwrotu.

Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o zwrocie.

BOLF Sp. z o.o.
ul. Kożuchowska 32
65-364 Zielona Góra
z dopiskiem:
www.denley.pl
Proponowana w niniejszej zakładce procedura zwrotu towaru nie stanowi warunku skorzystania z ustawowego uprawnienia do odstąpienia od umowy określonego w rozdziale VIII Regulaminu ani też w żaden sposób nie ogranicza tego uprawnienia.
TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY OCHRONIĆ GO PRZED
USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU
KOSZTY OPAKOWANIA I ODESŁANIA TOWARU PONOSI KLIENT
W PRZYPADKU ZWROTU AKCESORIÓW PROSIMY RÓWNIEŻ O ZWROT ORYGINALNEGO OPAKOWANIA
Informujemy, że bezpośrednie koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient. Nie odbieramy przesyłek zwrotnych nadanych za pobraniem.

Nadanie przesyłki zwrotnej

Ważne! Za skorzystanie z jednej z wymienionych opcji zwrotu zostanie pobrana opłata w wysokości 15zł (koszt przesyłki + stała opłata manipulacyjna). O tę kwotę zostanie pomniejszona kwota, którą przelejemy Państwu za zwrócone produkty. Przy reklamacji zamówienia kwota ta nie zostanie odjęta.

if (cookie_zgody.marketing == true && cookie_zgody.analytics == true) { const skrypt = document.createElement('script'); skrypt.type = "text/javascript"; skrypt.src = "//dynamic.criteo.com/js/ld/ld.js?a=34459"; skrypt.async = "true"; const x = document.getElementsByTagName('head')[0]; x.appendChild(skrypt); }
pixel